D.U.K.

Parduotuvė

Klausimas: Ar dirba fizinė parduotuvė Vilniuje „Žemėlapių pasaulis“?

Atsakymas: NE, fizinė parduotuvė nedirba. Apsipirkti kviečiame mūsų internetinėje parduotuvėje www.mapshop.lt.

Prekės

Klausimas: Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?

Atsakymas: Patogiausia būtų spausti šalia prekės aprašymo esantį mygtuką „Užklausti apie šią prekę“. Taip pat galite rašyti mums el. laišką adresu info@mapshop.lt, skambinti telefonu (8 5) 275 4112, arba rašyti mums skiltyje „Susisiekite su mumis“.

 

Klausimas: Prie prekės nurodytas likutis „0 (šiuo metu neturime)“. Ar artimiausiu laiku turėsite šią prekę?

Atsakymas: Ne. Apgailestaujame, tačiau šios prekės ateityje neturėsime.

 

Klausimas: Prie prekės nurodytas likutis yra mažesnis, nei aš noriu įsigyti. Ar bus galimybė užsakyti daugiau vienetų, nei rodomas likutis?

Atsakymas: Ne. Maksimalus kiekis, kurį galite įsigyti, yra toks, koks pirkimo momentu yra prekės likutis.

Prekių kainos

Klausimas: Ar skiriasi kainos juridiniams bei fiziniams asmenims?

Atsakymas: Ne, kainos tiek juridiniams, tiek fiziniams asmenims vienodos.

 

Klausimas: Ar Jūsų prekių kainos nurodytos su PVM?

Atsakymas: Taip, visų prekių kainos mūsų parduotuvėje nurodytos su PVM.

Prekių pristatymas

Klausimas: Kur pristatote prekes?

Atsakymas: Prekes pristatome visoje Lietuvoje bei siunčiame į užsienio šalis.

 

Klausimas: Per kiek laiko pristatote prekes?

Atsakymas: Dėl tikslesnio prekių pristatymo laiko paskambinkite numeriu (8 5) 272 4741.

 

Klausimas: Ar galima prekes atsiimti pačiam?

Atsakymas: Taip, iš anksto suderinus atsiėmimo detales, prekes galite atsiimti parduotuvėje „Žemėlapių pasaulis“ adresu Sėlių g. 66, Vilnius.

Užsakinėjant prekes, prieš pasirenkant atsiėmimą parduotuvėje, paskambinkite (8 5) 272 4741 detalių suderinimui. Prieš atvykdami taip pat paskambinkite numeriu (8 5) 272 4741.

  

Klausimas: Ar galite prekę pristatyti anksčiau nei per dvi darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo į pardavėjo banko sąskaitą?

Atsakymas: Visoms per kurjerį siunčiamoms prekėms galioja toks pat pristatymo terminas. Prekės pristatymo paskubinti negalime. Po užsakymo pateikimo prekė yra rezervuojama, užsakymas pradedamas vykdyti po apmokėjimo. Laiko galėsite sutaupyti, jei prekę atsiimsite patys „Žemėlapių pasaulyje“  adresu Sėlių g. 66, Vilnius.

 

Klausimas: Ką daryti, jei kurjerio pristatytas užsakymas yra akivaizdžiai išoriškai pažeistas?

Atsakymas: Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą arba komplektacijos neatitikimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ir paprašykite surašyti pakuotės pažeidimų aktą. Nepasirašykite be pastabų siuntos perdavimo-priėmimo dokumento. 

Prie kurjerio patikrinkite siuntą su pažeista pakuote. Jei prekės tvarkingos ir nepažeistos, galite priimti siuntą, kitu atveju prekes grąžinkite kurjeriui.

Apie susidariusią situaciją informuokite mus el. paštu info@mapshop.lt (nufotografuokite pažeistą siuntą, nuotrauką pridėkite prie siunčiamo el. laiško) arba telefonu (8 5) 275 4112.

Priėmus siuntą ir pasirašius siuntos perdavimo-priėmimo dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta laiku ir tvarkingai.

Apsipirkimas

Klausimas: Ar galima apsipirkti neužsiregistravus?

Atsakymas: taip, mūsų parduotuvėje gali apsipirkti neužsiregistravę pirkėjai.

 

Klausimas: Kodėl verta užsiregistruoti perkant mapshop.lt?

Atsakymas: registruoti pirkėjai turi galimybę patogiau tvarkyti pristatymo informaciją, prisijungę prie savo paskyros matyti pirkimų istoriją.

 

Klausimas: Noriu pateikti daugiau informacijos apie prekių pristatymą (durų kodas, pastabos kurjeriui, kt.). Kur galėčiau tai padaryti?

Atsakymas: Apsipirkimo procese, pasirinkus pristatymo būdą, žinutės laukelyje nurodykite papildomą informaciją.

 

Klausimas: Kada jūs pamatote mano užsakymą?

Atsakymas: Jūsų užsakymą pamatome, kai paspaudžiate mygtuką „Patvirtinu užsakymą“.

 

Klausimas: Kaip gauti PVM sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?

Atsakymas: PVM sąskaitą-faktūrą išsiųsime Jums kartu su užsakymu, elektroninį variantą, Jums pageidaujant, galime atsiųsti el.paštu. Jei prekes atsiimate parduotuvėje „Žemėlapių pasaulis“, PVM sąskaita-faktūra bus pateikta atsiėmimo metu.

Jeigu PVM sąskaita-faktūra reikalinga juridinio asmens vardu, nurodykite rekvizitus.

Užsakymo vykdymas

Klausimas: Ką reiškia užsakymo statusas?

Laukiama bankinio apmokėjimo – pasirinkote užsakymą apmokėti bankiniu pervedimu. Užsakytos prekės rezervuojamos 48 valandoms (per tą laiką turite apmokėti užsakymą), bet užsakymas dar nevykdomas. Užsakymas bus pradėtas vykdyti kai gausime informaciją apie apmokėjimą.

Apmokėjimas priimtas – patvirtiname, jog gavome informaciją apie apmokėjimą. Patikrinama ir suderinama užsakymo informacija.

Ruošiamas - užsakymas pradedamas vykdyti. Jei pasirenkate apmokėjimą bankiniu pervedimu, gavus informaciją apie apmokėjimą, išrašoma sąskaita, prekė supakuojama. Jei pasirenkate apmokėti grynais arba kortele, prekė ruošiama atsiėmimui.

Užsakymas paruoštas – jei pasirenkate pristatymą per kurjerį, užsakymas yra paruoštas ir netrukus bus atiduotas kurjeriui.  Jei pasirenkate užsakymą  atsiimti parduotuvėje – laukiame Jūsų  „Žemėlapių pasaulyje“. Prieš atvykdami paskambinkite numeriu (8 5) 272 4741.

Priminimas – pagal mūsų parduotuvės taisykles, užsakymą turite apmokėti per 48 valandas nuo jo pateikimo, kitaip užsakymas atšaukiamas, prekių rezervacija nutraukiama ir jos gali būti parduodamos kitiems pirkėjams. Priminimą apie tai, kad dar negavome informacijos apie apmokėjimą, išsiunčiame artėjant užsakymo nutraukimo terminui.

Atšaukta – pagal mūsų parduotuvės taisykles, užsakymą turite apmokėti per 48 valandas nuo jo pateikimo, kitaip užsakymas atšaukiamas, prekių rezervacija nutraukiama ir jos gali būti parduodamos kitiems pirkėjams. Jei po užsakymo atšaukimo persigalvojote ir visgi nusprendėte įsigyti prekes, jas užsakykite iš naujo ir užsakymą apmokėkite per numatytą terminą.

Atiduotas kurjeriui – siuntinys atiduotas kurjeriui.

Pristatytas – užsakymas pristatytas pirkėjui.

 

Klausimas: Kada pradedate vykdyti užsakymą?

Atsakymas: Jei pasirenkamas apmokėjimas bankiniu pervedimu, užsakymą pradedame vykdyti  iš banko gavus informaciją apie apmokėjimą.

Klausimas: Ar galiu atšaukti savo užsakymą?

Atsakymas: Taip. Užsakymą atšauksite paskambinę mums tel. (8 5) 275 4112 arba parašę el. paštu info@mapshop.lt. Nepamirškite nurodyti savo užsakymo numerio.

 

Klausimas: Paspaudęs mygtuką „Užsakyti“ persigalvojau ir noriu pakeisti užsakymą. Ar galiu tai padaryti?

Atsakymas: Taip. Jei dar neapmokėjote užsakymo ir norite vieną prekę pakeisti kita, papildyti arba sumažinti užsakymą, tai galite padaryti paskambinę mums tel. (8 5) 275 4112 arba parašę el. paštu info@mapshop.lt. Nepamirškite nurodyti savo užsakymo numerio.

 

Klausimas: Per kiek laiko turiu apmokėti užsakymą?

Atsakymas: per 48 valandas nuo užsakymo pateikimo. Užsakius prekę, ji rezervuojama 48 valandoms. Jei per šį laiką užsakymas neapmokamas, rezervacija nutraukiama ir pardavėjas turi teisę prekę parduoti kitiems asmenims.